Offerilla on markkinapaikka, josta kuluttajat löytävät joka päivä houkuttelevia sesonkitarjouksia ja joka tarjoaa yrityksille mahdollisuuden tehokkaaseen markkinointiin ja asiakassuhteiden luomiseen. Palvelun kautta suomalaiset yritykset ovat tehneet jo lähes 40 miljoonaa euroa liikevaihtoa.
Offerilla syntyi vuonna 2016 Amerikkalaisjätti Grouponin vetäydyttyä Suomesta. Grouponin tiimi päätti jatkaa liiketoimintaa uuden yhtiön kautta ja täyttää markkinoille jäänyt aukko. Syksyllä 2017 Kaleva Media osti Offerillasta merkittävän enemmistön.
Nyt Nubacom on yhdessä sijoittajaryhmän ja yhtiön johdon kanssa ostanut Kaleva Median osakkeet kokonaisuudessaan itselleen ja lähtee kehittämään yhtiön toimintaa.
- Haastavien vuosien, erityisesti korona-ajan jälkeen Offerillan liiketoiminta on kehittynyt oikeaan suuntaan. Yrityksen toimintamalli on vakiintunut ja diilejä markkinoivat yritykset ovat ottaneet Offerillan markkinoinnin isoksi osaksi markkinoinnin strategiaansa. Offerillassa on vielä runsaasti kasvupotentiaalia niin Suomessa kuin muissakin pohjoismaissa. Olen erittäin innostunut uudesta yhtiön omistuspohjasta sekä siitä, että yhtiö saa valtavasti lisää kokemusta ja osaamista muun muassa hallitustyöskentelyyn, Offerillan yksi perustajista Risto Juntunen kertoo
- Näemme Offerillan liiketoiminnassa vahvaa kasvupotentiaalia ja sillä on erinomainen tiimi, jolla on pitkä kokemus alalta. Tulemme kehittämään yrityksille uudenlaisia markkinoinnin tapoja, joiden avulla liiketoimintaa on mahdollista kasvattaa, Nubacomin Mikko Nurminen kertoo.